Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за съединител и термостат 147 1.6 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Първо ясно е написано че отделя долу! И второ айде не давай мнения че се регулира съединителя без да си виждал даже такава кола А относно аутодата там по принцип няма данни никакви за съединителя на 147 Лека вечер
    Естествено че може, изкривяваш педала на горе и отделя по високо. Възможен е и обратния вариант ако ти отделя високо. За целта трее да си як като бик, и почти толкова умен.

    А на колегата с новата кола, смени си термостата, обслужи си колата че не спомена дали си го направил, и както викаше един Перничанин "педало до метало".
    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 00:42.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #17
      колега аз си купих 147 1.6 т.с. 120 коня преди 2 седмици някаде и моита дьржеше малки градуси и харчеше и смених термостата и сичко се оправи а тя харчи защото се льже че е студена сменяи и сичко ще се оправи.

      Comment


      • #18
        днес погледнах в каталога грешката е моя наистина 147 е с 2 помпи на суединителя поне така е дават горна и долна ... което оззначава че ште имаш суединител докато изжеднуй не потуне педала или забуксува поправете ме колеги ако греша
        147 1.8 twin spark

        Comment


        • #19
          Да с две помпи е както и на 156-ците.. И като вземат трудно да влизат скоростите или буксува при подаване на повечко газ тогава е заминал..
          AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
          Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
          AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

          Comment

          Working...
          X